hello , yes2 finally ^^

Assalamualaikum,  heyyhoyy!  lama jgk tk berbicara dekat blog ni. Hihi :)  wifi tak ada' jarang onl. now dah ada balik . Alhamdulillah dalam masa  yang menyingkat ni,  tamatlah sudah  TRIAL~  tapi tak bermakna PMR dah tamat. hmm :3  kene  beperang lagi la jawapnya ;(  aduyai.  Hanya tawakkal je la'  yang pasti  aku masih berpeluang  berusaha, yeahh! Ehh.  sedar tak sedar kan2?  kita berpuasa lagi  5 hari nak raya :o.  kejap je masa berlalu. dalam masa tu jgk mcm2 cabaran dugaan  yang menimpa kt diri aku :'D dan family hanya mampu berdoa. Dalam masa yg  sama aku rasa putus asa sebab boleh jadi mcm ni,  aku tak ada tempat nk mengadu, hanya mampu  simpan  sendirian*  atas kekuatan diri and iman aku. Aku move on baru dugaan bnyk ni takkan aku mudah mengalah. So  sebelum terlambat  aku rasa diri terhina sbb bnyk  sgt buat slh skitkn hti orang -,- berdosa sgt2x aku nak minta MAAF"  klau la selama ni.  slh dn silap aku selama ni tk pernah aku nmpk. mybe orang lain  boleh nmpk? lepas ni nak jadi  lebih baik dari  hari sebelum2nya. TAKNAK ULANGI KESILAPAN DULU"
dah habis baca ? senyum senyum ^^

No comments:

Post a Comment